.. Tänään oli jännä päivä. Mä kävin äiskän ja iskän työmaalla. Ihmiset lirkutteli ja silitteli .Ensin mä kurkistelin kassista, mut sit oli ihan pakko päästä tutkii paikkoi.  Täti esitteli mulle jonku voimamiehen ja sil oli hyvän makuset kengät.  Vähän aikaa mä pyörin siin lattial  ja sit mami otti mut vastaanhangottelusta huolimatta syliin. Ja sit mä sen äkkäsin ,ihan tolkuttoman hyvän makuinen pöytä!!  Mami väitti ettei sitä saa maistaa , mut sit se täti sano et maista vaan . Ne sano et se on kossulla liotettu, ai että oli namia! Siel oli joku ihmeen kieunta konsertti menossa , ja siks me istuttiin vähä niinku omis olois. Just ku mä olin hurmannu ne kaikki ni  piti lähtee kotiin , mut mul on kuulemma siel  merkattu kantapöytä aina oottamas.

ai nii , mun ruokakuppi jäi pieneks.. ja villapaita kans. =)